Posiłek przedtreningowy

Dla osób poważnie podchodzących do treningów spożywanie posiłków w ciągu dnia jest niezwykle istotne. Profesjonaliście jak i amatorzy na siłowni dużą wagę przykładają do regularnych, idealnie dopasowanych pod własne predyspozycję posiłków. Inną dietę stosując budując masę mięśniową i inną będąc na redukcji. Należy pamiętać, że ważną rolę odgrywa ilość spożytych posiłków przed treningiem, ale również w ciągu całego dnia. Aby czuć się komfortowo przed treningiem, należy organizować podaż posiłków i płynów, aby dostarczyć organizmowi odpowiednia ilość makro- i mikroelementów. Ważne, jest także na ile przed treningiem zjemy posiłek.

Posiłek przed treningowy powinien być zjedzony i dać organizmowi odpowiedni czas na jego strawienie i przyswojenie. Jest to istotne z tego względu, że tylko przyswojony posiłek może dać energię płynącą z pożywienia. Przed planowanym wysiłkiem raczej należy zmniejszyć ilość spożytej żywności o wysokiej zawartości tłuszczu, białka i błonnika, gdyż jest ona dłużej przetwarzana przez organizm i może powodować dyskomfort w trakcie wykonywania ćwiczeń.

Zwykle dobry trener personalny Warszawa Mokotów zaleci, aby konkretny posiłek spożyć ok 3 godziny przed rozpoczęciem ćwiczeń lub lekki na 1 -2 godziny przed treningiem. Jednak tak naprawdę najlepiej samemu poeksperymentować , aby sprawdzić i określić jaki czas posiłki i ilość jest najkorzystniejszy dla nas.

dieta (sxc.hu)

dieta (sxc.hu)

Komentarze do Posiłek przedtreningowy

  1. Marcin napisał(a):

    Dobry posiłek to podstawa, ale warto zastanowić się także nad suplementami. Słyszałem, że przedtreningówki mogą dać sporo energii na trening.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blue Captcha Image
Refresh

*